• Evidea'nın hikayesinden bahseder misiniz?

Evidea, 2008 yılında kuruldu. 2011'deki atılımlarımız sonrasında zaman içinde ev ürünleri dikeyindeki en büyük sitelerden biri haline geldik. 2019 yılında değişen yeni ortaklık yapısı ile Evidea, güçlü e-ticaret kimliğine ek olarak perakende mağaza zinciri ile de müşterileriyle buluşma kararı aldık. Evidea, evi için alışveriş yapmak ve evine değer katmak isteyenlere, kaliteli, trend ve kurulumu ustalık gerektirmeyen ürünleri makul fiyatlarla sunan, müşteri deneyimine önem veren, bulunduğu pazarı takip eden, yeni trendlere öncülük edip ilham veren bir e-ticaret sitesi ve mağazalar zinciri. Keyifli ve ferah mağazalarında, tüketicilere keyifli bir ev alışverişi deneyimi yaşatan mağazalarımızdaki ürün yelpazesi, pazardaki trendlere ve müşterilerin alışveriş tercihlerine göre belirleniyor. Sloganımızı 'Burada her şey evim için' olarak belirleyerek her tarza ve her yaş grubuna hitap etmeyi hedefledik.

• Evidea'nın ev ürünleri kategorisinde hizmet veren ve sektörünüzde bulunan diğer markalardan farkınız nedir?

Evidea'nın hem bir e-ticaret sitesi hem de mağazalar zincirine sahip olması en önemli farkımız. Müşterilerimiz bir mağazamızda gördüğü ürünü internetten satın alabildiği gibi, internet sitemizde beğendikleri bir ürünü de mağazalarımızda bizzat görerek alma şansına sahip. Online ve offline yapımızın birbirini destekleyen bir sinerjiye sahip olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca belirtmek isterim ki ürün fiyatlarımız mağazalarımızda ve web sitemizde birebir aynıdır ve bu ilkemiz çok takdir edilmektedir. Müşterilerimize, yaklaşık bin 500 metrekare büyüklüğe sahip, keyifli ve ferah mekanlarda hizmet veriyoruz. 8 farklı kategorideki ürünlerin tek çatı altında toplanması, ürünlerimizin çoğunun kadın odaklı olması ve Türkiye pazarında tüketicilerin tercih ettiği markaların da ürün portföyümüzde bulunması bizim için bir avantaj. Fiziksel mağaza yatırımlarımız artarken e-ticaret mağazamızı da sürekli geliştiriyoruz. Güçlü altyapımız ve stoklu iş modelimiz sayesinde müşterilerimize hızlı ve sorunsuz alışveriş deneyimi yaşatıyoruz. Günümüzde müşteriler, markalarla etkileşim kurmak ve onları deneyimlemek için her zamankinden daha fazla kanala sahip. Geleneksel fiziksel mağaza ziyaretleri, eticaret sitesi ziyareti, mobil uygulamalar, sosyal medya, pazaryerleri gibi. İyi bir müşteri deneyimine odaklanan firmalar müşterileri dinlemeyi birinci öncelik haline getirmeliler. Biz Evidea olarak bunu başarmaya çok önem veriyoruz. Müşteri geri bildirimlerini önemsiyor ve bu konuya değer veriyoruz. İyi bir müşteri deneyiminin, en önemli rekabet avantajını getireceğini inanıyoruz. Müşterilerimizi ilk sıraya koyarak, sürdürülebilir başarıyı yakaladığımızı düşünüyoruz.

• Geleceğe yönelik hedefleriniz nelerdir?

Şu anda 30 mağazamızla hizmet veriyoruz, 2022 yılında da mağazalarımızı tüketicilerle buluşturmaya devam edeceğiz. 2022 yılı sonuna kadar 45 mağazaya, 2025 yılı sonuna kadar 110 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Bu hedef doğrultusunda da çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Mağazalarımız çoğunlukla alışveriş merkezlerinde yer alacak. Mağaza açılışlarımızın yanı sıra e-ticaret'e de çok önem veriyoruz. E-ticaret alanında güçlü bir altyapıya ve tecrübeye sahibiz. 2022 yılında yeni mağaza açılışlarımız devam ederken diğer yandan da e-ticaret alanındaki büyümemizi de sürdüreceğiz.

• Türkiye'de hangi illerde ve nerelerde mağazalarınız bulunuyor?

Türkiye genelinde 13 ilde 30 mağazaya ulaşmış bulunuyoruz. İstanbul, Kocaeli, Bursa, Balıkesir, Çorlu, Konya, Bodrum, İzmir, Ankara, Eskişehir, Sakarya ve Yalova'da bulunan keyifli ve ferah mağazalarımızla, müşterilerimize, evleri ilgili birçok ihtiyaçlarına tek çatı altında ulaşılabildikleri keyifli bir ev alışverişi deneyimi yaşatıyoruz.

ANKARA'DAKİ YATIRIM HEDEFLERİ

• Ankara'da üçüncü mağazanızı açtınız, Ankara'daki yatırım projelerinizi ve hedeflerinizi anlatır mısınız?

Üçüncü mağazamızı tüketicilerle buluşturduk. Ankara bizim için oldukça önemli bir metropol. Ankara'nın nüfus potansiyeli ve AVM'lerin yerleşim alanları bizi teşvik eden unsurlardan birkaçı. Biz mağazalarımızı açacağımız illere karar verirken pazar büyüklüğü yeterli olan şehirlerde, konseptimize uygun lokasyonlar bulmamız durumunda gerekli analizlerimizi yaparak karar alıyoruz. Ankara'nın seçkin alışveriş merkezlerinde yeni mağazalar açmaya devam edeceğiz.

Muhabir: Haber Merkezi