Bir zincir markette kilogramı 25 TL’den satılan salkım domates gördüm.

İtiraf edeyim, sevindim. Sevindim çünkü 70-80 TL’den aşağı domates artık hayal gibiydi de ondan…

Sonra kendi kendime düşündüm... İnsanın bir domates fiyatına sevinmek zorunda kaldığı bir ülkede, asıl konuşmamız gereken şey nedir?

Bir an durup bunu düşünelim… Eskiden mevsiminde sebze ve meyvenin ucuzlaması olağan bir durumdu. Kimse bunu haber değeri taşıyan bir gelişme olarak görmezdi. Çünkü olması gereken buydu.

Bugün ise bir ürünün fiyatı biraz olsun düşsün diye gözümüz etiketlerde. Market raflarında uygun fiyat görünce birbirimize haber veriyoruz.

Devamı için tıklayınız.