Kentin aynasıdır yollar…

Kimi yol vardır bakımlı, pırıl pırıl…

Üzerinde yürümeye kıyamazsın…

Kimileri de kevgiri anımsatır:

Delik deşik.

Üzerinde yürümek yürek ister…

Kolay mı?

Düşüp de bir yerlerini kırmak da var…

Başkentin yol manzaraları farklıdır. Kimileri güldürür, çiçek gibidir, iç açar, kimileri ağlatır baktıkça.

Devamı için tıklayınız.