Türkiye’nin lider yazılım ve bilgi teknolojileri çözüm sağlayıcısı OBASE, 30. kuruluş yıl dönümünü “OBASE Next – Geleceği Kodlamak” temalı özel bir etkinlikle kutladı. İstanbul’da düzenlenen etkinlik yapay zeka, ileri analitik, veri yönetimi ve perakende teknolojileri odağında gerçekleşti. OBASE etkinlikte, tanımsız müşterinin kalmadığı bir gelecek vizyonuyla, karar süreçlerini veri, mantık ve aksiyon üzerine kuran Karar Zekası yaklaşımını aktardı. Etkinlikte, uzun süreli stratejik işbirlikleriyle sektörde dikkat çeken OBASE’e; Migros, AlShaya Starbucks Türkiye, Turkcell, Türk Hava Yolları, Türk Telekom Assistt, Eczacıbaşı Sanipak, İPEKYOL ve A101 gibi müşterileri de eşlik etti. Gün boyunca gerçekleştirilen oturumlarda; şirketler, veriye dayalı dönüşüm süreçlerini ve OBASE ile 30 yıllık zamana yayılan çözüm ortaklıklarını anlattı. OBASE yöneticilerinin yer aldığı; Platform OBASE, AIR, veri analitiği çözümleri ve yapay zeka projeleriyle ilgili oturumlar da gerçekleştirildi.
“Değişimi yalnızca izleyen değil, ona yön veren bir şirket olmayı hedefliyoruz”
OBASE Genel Müdürü Dr. Bülent Dal, etkinlikte gerçekleştirdiği sunumda, 30 yıllık yolculuklarının temelini müşteri odaklılık, dinamizm ve teknolojiyi değer üretmek için kullanma anlayışının oluşturduğunu vurguladı. Kuruluşlarından bu yana müşterilerinin başarısını kendi başarılarının ön koşulu olarak gördüklerini belirten Dal, bu yaklaşımı sürdürülebilir kılmak adına değişimi yalnızca izleyen değil, ona yön veren bir şirket olmayı hedeflediklerini ifade etti. OBASE’in, teknolojiyi müşterileri için gerçek katma değer yaratma amacıyla kullandığını ve bu anlayışta kararlı olduklarını belirten Dal, yeni dönemde şirketin odağında karar zekası çözümleri olduğunu aktardı.