KATI YAKIT (KÖMÜR) SATIN ALINACAKTIR

DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI


Belediyemiz Hizmet Birimlerinde 2025-2026 Yılı Kış Döneminde Kullanılmak üzere Torbalı Kömür Alım işi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2025/1124343

1-İdarenin

a) Adı

:

DESTEK HİZMETLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

b) Adresi

:

EMNİYET MAHALLESİ HİPODROM CAD. NO:5 YENİMAHALLE/ANKARA

c) Telefon ve faks numarası

:

03125072503 - 3125072545

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

Belediyemiz Hizmet Birimlerinde 2025-2026 Yılı Kış Döneminde Kullanılmak üzere Torbalı Kömür Alım işi

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

3 kalem 120 ton
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Sözleşme imzalanmasına müteakiben 30 (Otuz) takvim günü içerisinde teknik şartnamenin Ek 1’nde belirtilen adreslere teslim edilecektir. Teslim sırasında kesilen kantar fişi ve teslim tutanağının aslına isim ve soyadını yazıp, imzalayarak malzeme istiflendikten hemen sonra Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığımıza bağlı Malzeme Temin Şube Müdürlüğüne yüklenici tarafından teslim edilecektir.

ç) Süresi/teslim tarihi

:

Sözleşme imzalanmasına müteakiben 30 (Otuz) takvim günü içerisinde teknik şartnamenin Ek 1’nde belirtilen adreslere teslim edilecektir. Malzemelerin nakliyesi, boşaltılması ve belirtilen adrese istiflenmesi yükleniciye ait olacaktır. Malzemelerin tamamı zarar görmemiş şekilde teslim edilecek olup nakliye ve boşaltma esnasında oluşabilecek her türlü kaza vb. maddi zararlardan yüklenici sorumlu olacaktır. Teslim sırasında kesilen kantar fişi ve teslim tutanağının aslına isim ve soyadını yazıp, imzalayarak malzeme istiflendikten hemen sonra Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığımıza bağlı Malzeme Temin Şube Müdürlüğüne yüklenici tarafından teslim edilecektir.

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

20.08.2025 - 14:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Ankara Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı-Satınalma Şube Müdürlüğü, Emniyet Mah. Hipodrom Cad. No:5 B Blok Kat:7 Yenimahalle/ANKARA


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN02269926