Şirketten yapılan açıklamaya göre, elektrifikasyon vizyonuyla sürdürülebilir büyümeyi hedefleyen Volvo Car Türkiye, geçen ay önemli bir başarıya imza attı.

Bu dönemde 1750 aracını kullanıcılarla buluşturarak şirket tarihindeki en yüksek aylık satış adedine ulaşan marka, yılın ilk 10 ayında ise toplam 11 bin 120 adet otomobil satışı gerçekleştirerek, geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 7 artış kaydetti.

Bu sonuçlarda, markanın elektrifikasyon dönüşümü ve SUV segmentindeki başarısı etkili oldu. Şarj edilebilir modellerin ürün gamındaki çeşitliliğiyle sürdürülebilirlik vizyonunu birleştiren Volvo Car Türkiye, bu modellerin toplam satışlarındaki payını yüzde 61,2'ye yükseltti. Ekimde, markanın elektrikli premium segment modeli EX30, 871 adet satışla başarıda önemli rol oynadı.

Volvo'nun zarif tasarım, ileri güvenlik teknolojileri ve konfor odaklı sürüş deneyimi sunduğu SUV segmentindeki amiral gemisi XC90, ekimde de yüksek satış oranları yakaladı. C-SUV segmentinde ise özellikle EX40'ın "Black Edition" versiyonlarına ilgi gösterildi. Güçlü tasarımı, dinamik sürüş özellikleri ve elektrikli mobiliteye geçişteki rolüyle EX40, Volvo'nun SUV segmentindeki başarısında önemli pay sahibi oldu.

- Elektrifikasyona dönüşüm hızımız başarıda etkili oldu"

Açıklamada görüşlerine yer verilen Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Alican Emiroğlu, ekimde ulaştıkları rekor satış adedinin, güçlü ürün gamlarının yanı sıra elektrifikasyon stratejileri ve müşteri odaklı hizmet yapılarının önemli bir sonucu olduğunu belirtti.

Şarj edilebilir modellerinin, toplam satışlarındaki payının yüzde 61'i aştığını aktaran Emiroğlu, "Bu yılın ortasında lansmanını yaptığımız EX30 modelimiz, çok yoğun bir ilgi görerek ekimde premium segmentin en çok satan modeli oldu. Premium segmentin lideri EX30'un başarısı, markamızın elektrifikasyon dönüşümünün de hızını açıkça ortaya koyuyor." ifadelerini kullandı.

Emiroğlu, SUV segmentinde de önemli hedefler koyduklarına değinerek, şunları kaydetti:

"SUV segmentindeki kararlı liderlik hedefimiz, sürdürülebilir mobilite vizyonumuzla birleştiğinde, Türkiye'de premium otomobil segmentinde güçlü bir konum elde etmemizi sağlıyor. 2025 yılının kalan iki ayında da bu başarıyı artırarak devam ettirmek için çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz."

Kaynak: AA