PwC’nin küresel web sitesi pwc.com üzerinden paylaşılan bu yeni yaklaşım, önümüzdeki aylarda tüm PwC ağı genelinde uygulanmaya başlanacak.

Denetim ve güvence, vergi ve hukuk, birleşme & satın alma ve danışmanlık hizmetleriyle bilinen küresel şirket PwC, artık yeni marka konumlandırması ve kurumsal kimliğe geçiyor. Bu kapsamda PwC’nin yeni yaklaşımının duyurulması için “So You Can” başlıklı küresel bir kampanya hayata geçirildi.

Görsel kimlikte yapılan güncellemeler arasında; yeni bir “momentum işareti” ile desteklenen logo tasarımı, markanın yeni imza rengi olarak belirlenen turuncu ve yenilenmiş görsel içerikler yer alıyor. Sözel kimlik tarafında ise; cesur, iş birliğine açık ve iyimser bir marka kişiliğini temel alan yeni bir iletişim tonu benimsendi.

PwC’nin küresel web sitesi pwc.com üzerinden paylaşılan bu yeni yaklaşımın, önümüzdeki aylarda tüm PwC ağı genelinde uygulanmaya başlanacağını söyleyen PwC Türkiye Kıdemli Ortağı Cenk Ulu şöyle devam etti:

“Teknoloji başta olmak üzere birçok mega trend ekonomiyi ve iş dünyasını dönüştürmeye devam ediyor. Bu dönemde PwC olarak uzmanlık odaklı, teknolojiyle ilerleyen ve tercih edilen bir iş ortağı olarak müşterilerimize ivme kazandırmayı ve bunu sürdürülebilir bir şekilde hızlandırmayı temel önceliğimiz olarak görüyoruz. Markamızın; geleceğe daima hazır bir zemin sunmasına büyük önem veriyoruz. Bu doğrultuda müşterilerimize değer yaratma ve bu değeri koruma yolculuklarında sunduğumuz teknoloji ve uzmanlığımızı sürekli olarak geliştiriyoruz. PwC olarak kimliğimizin önemli bir parçası olan markamız, yeni marka konumlandırmamız, logomuz, görsel ve sözel kimliğimiz de işte bu yaklaşımla yenilendi. Bizim için oldukça heyecan verici yepyeni bir dönemi simgeleyen ve sunduğumuz değeri daha net biçimde ifade eden yeni marka kimliğimizi paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.”

PwC Türkiye Müşteri ve Endüstri Grupları Lideri Cihan Harman ise “Hızla değişen dünyada ortaya çıkan fırsatlardan en iyi şekilde yararlanmaları için müşterilerimizin yanında olacak; konusunda uzman insan kaynağına, gerekli yetkinliklere ve deneyime sahibiz. Bu sayede müşterilerimizin bugünün hızla değişen dünyasında ortaya çıkan fırsatlardan en iyi şekilde yararlanmalarına destek oluyoruz. Yeni marka yaklaşımımız ve iletişim kampanyamız, hem müşterilerimize hem de PwC’nin bir parçası olmak isteyen profesyonellere sunduğumuz özgün değer önerisini daha net bir şekilde aktarmamıza imkân tanıyor” değerlendirmesi yaptı.

Muhabir: Cemil Cahit SARAÇOĞLU