Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin yaz etkinlikleri kapsamında sürdürülen açık hava sinema gösterimleri Başkentlileri bir araya getirmeye devam ediyor. Koru Kent Meydanı'nda düzenlenen etkinlikte vatandaşlar, açık havada film izlemenin keyfini yaşarken, aileleri ve arkadaşlarıyla unutulmaz bir akşam yaşıyor.
“Çayyolu Yaz Sahnesi” etkinlikleri kapsamında Koru Kent Meydanı'nda gerçekleştirilen ücretsiz film gösteriminde bu kez “Dublör” izleyiciyle buluştu. Etkinliğe katılan her yaştan Başkentli keyifli bir yaz akşamı geçirdi.
Kaynak: Bülten




