Tazminat bildirim sürecini adım adım belirtildiği açıklamada, dijitalleşme odaklı yeni uygulamalar sayesinde başvuruların artık daha hızlı, kolay ve şeffaf bir şekilde tamamlanabildiği kaydedildi.
Bu kapsamda özellikle Hayat, Ferdi Kaza ve Kredi Sigortası ürünleri kapsamındaki tazminat süreçlerinde yaşanan belirsizlikleri ortadan kaldırmayı ve müşterilere zaman kazandırmayı hedeflediklerini belirten BNP Paribas Cardif müşterilerin tazminat başvurularını şubeye gitmeden, dijital ortamda, istedikleri yerden ve istedikleri zamanda kolayca yapabileceklerini kaydetti. Aynı zamanda bildirim sürecinin de anlık olarak takip edilebileceği anlatılırken, en çok merak edilen sorular şöyle yanıtlandı:
1. Hangi poliçeler için online başvuru yapılabiliyor?
Türk Ekonomi Bankası (TEB) üzerinden Hayat, Ferdi Kaza ve Kredi Sigortası ürünleri kapsamında sunulan işsizlik, yaşam kaybı, maluliyet ve kritik hastalık teminatlarına ilişkin tazminat başvuruları dijital ortamda yapılabiliyor.
2. Başvurular nasıl takip ediliyor?
Müşteriler, Bireysel İnternet Şubesi veya CepteCardif üzerinden sürecin her aşamasını anlık olarak görebiliyor. Ayrıca SMS ve e-posta yoluyla da bilgilendirme sağlanıyor.
3. 7/24 erişim mümkün mü?
Evet. İnternet şubesi ve mobil uygulama üzerinden günün her saati başvuru yapılabiliyor.
4. TEB müşterileri için özel bir kolaylık var mı?
TEB müşterileri, CEPTETEB üzerinden şifre tekrar girmeden CepteCardif’e giriş yaparak başvurularını kolayca tamamlayabiliyor.