Pursaklar Belediyesi, 2022 yılında yerel yönetimlerde teknolojik alanda bir devrime imza atarak vatandaşların birimlerle ilgili sorularına, belediye hizmet alanları ve faaliyetlerine yönelik sorularına Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi ‘‘TEDİ’’ ile cevap veriyor.

EGO açıkladı: 14 Nisan’da Ankara’da kaç kişi taşındı? EGO açıkladı: 14 Nisan’da Ankara’da kaç kişi taşındı?

‘‘Hemşehrilerimiz Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi’miz ile 7/24 tüm birimlerimiz, hizmet alanlarımız ve faaliyetlerimiz hakkında bilgi alabiliyor’’

Değişen ve dönüşen teknolojik ortamda vatandaşları işin merkezinde tutup, sorulara anında cevap vermek için 2022 yılında Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi ‘‘TEDİ’’’yi hizmete açtıklarını belirten Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin; ‘‘Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek 2022 yılında Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi’mizi kullanıma açtık. Hemşehrilerimiz Yapay Zekâlı Çağrı Merkezi’miz ile 7/24 tüm birimlerimiz, hizmet alanlarımız ve faaliyetlerimiz hakkında bilgi alabiliyor. Bugün olduğu gibi yarında teknolojik alanda yapacağımız çalışmalar ve yatırımlarla çağrı merkezi sektörünün geleceğine yön vermeye devam edeceğiz’’ dedi.

Vatandaşlar, 0312 551 95 00 numaralı WhatsApp hattı üzerinde gün içerisinde, saat fark etmeksizin 7/24 yol ve kaldırım, park ve bahçeler, vergi işlemleri, cenaze defin işlemleri ve belediyeyi ilgilendiren diğer bütün sosyal ve kültürel hizmetlerle ilgili ihtiyaç duydukları sorulara anında cevap alıyor. Afet durumlarında vatandaşlara hızlıca ulaşma, ses veya görüntülü mesajlaşma imkânı sağlanıyor.

Kaynak: Haber Merkezi