Spor

TVF'den başkente teşekkür

Türkiye Voleybol Federasyonu (TVF), 2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi'nin Ankara'da oynanan ikinci haftasını namağlup tamamlayan A Milli Kadın Voleybol Takımı'nı kutlarken, tribünleri doldurarak takıma destek veren Ankara seyircisine de teşekkür etti.

TVF, 2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi'nin ikinci haftasına ev sahipliği yapan Ankara'ya ve A Milli Kadın Voleybol Takımı'nı yalnız bırakmayan voleybolseverlere teşekkür mesajı yayımladı.

Federasyondan yapılan açıklamada, Filenin Sultanları'nın Ankara etabını 4'te 4 galibiyetle tamamlamasının büyük gurur ve mutluluk kaynağı olduğu belirtilerek, sporcular, teknik ekip ve organizasyonda emeği geçen tüm paydaşlar tebrik edildi.

Açıklamada, milli takımın sahada ortaya koyduğu mücadele, disiplin ve kazanma karakteriyle Türk voleybolunun gücünü bir kez daha tüm dünyaya gösterdiği vurgulandı.

"BAŞKENTİN DESTEĞİ BAŞARININ ÖNEMLİ PARÇASI OLDU"

TVF, organizasyon boyunca tribünleri doldurarak milli takıma destek veren Ankara seyircisine de özel teşekkür etti. Açıklamada, "Başkentimizin voleybola olan sevgisi ve milli takımımıza verdiği güçlü destek, elde edilen başarılarda önemli bir pay sahibi oldu" ifadelerine yer verildi.

Federasyon, Ankara'da bir kez daha dünya standartlarında bir organizasyona ev sahipliği yapmanın gururunu yaşadıklarını belirterek, organizasyonun başarıyla gerçekleştirilmesinde görev alan kurumlara, gönüllülere, çalışanlara ve tüm paydaşlara teşekkür etti.

Açıklamanın sonunda ise Filenin Sultanları'nın Ankara'da ortaya koyduğu başarılı performansın, önümüzdeki dönemde daha büyük hedeflere ulaşma yolunda önemli bir motivasyon kaynağı olacağı ifade edilerek milli takıma kalan karşılaşmalarında başarı dileğinde bulunuldu.