Yapılan araştırmalarda hayvan dostu iş yerlerinin çalışan mutluluğunu, verimliliği ve işe bağlılığı artırdığını; aynı zamanda şirketlerin tercih edilen işverenler arasında konumlanmasına katkı sağladığını ortaya koyuyor.
Bu anlayışla PEDIGREE, WHISKAS, ROYAL CANIN, SNICKERS ve TWIX gibi markaların sahibi Mars, Incorporated, BETTER CITIES FOR PETS™ programı aracılığıyla işletmelere ve bireylere yol göstermeyi hedefledikleri belirtiliyor.
BETTERCİTİES FOR PETS PROGRAMI
Mars Türkiye’nin, daha fazla insanın hayvanlarla yaşamanın faydalarından yararlanmasını sağlamak amacıyla global ölçekte yürüttüğü BETTERCITIES FOR PETS™ programı kapsamında hazırlanan ve Türkiye’ye kazandırılan “Hayvan Dostu Ofisler ve İşletmeler Rehberleri”, kedi ve köpeklere daha kapsayıcı alanlar oluşturmak isteyen tüm işletmeler ve bireyler için açık, erişilebilir bir kaynak olarak sunuluyor.
Mars Kurumsal İlişkiler Direktörü Çağla Çavuşoğlu, “Mars Türkiye olarak, hayvanlarla kurduğumuz bağın her iki taraf için de yaşam değerini artırdığına inanıyoruz. Bu nedenle, işyerinde hayvanlarımızı ağırlamak; aidiyet, mutluluk ve üretkenliği artıran bir sorumluluk. Rehberimiz, bu kültürü benimsemek isteyen her türlü işletme için pratik bir yol haritası sunuyor. Mars olarak ‘Better Cities for Pets’ yaklaşımımızın işyerlerinin ve işletmelerin dönüşümünde yol gösterici bir kaynak olacağına inanıyoruz. Hayvan dostu uygulamaların etkisi yalnızca iş dünyasıyla sınırlı kalmıyor; popüler kültürde yer alan hikâyeler de hayvan sahiplenme bilincinin yaygınlaşmasına katkı sağlıyor. Bu farkındalığın artmasıyla birlikte, daha fazla iş yerinin kapısını barınaklarda yuva bekleyen hayvanlara açması ve çalışma hayatında daha kapsayıcı bir kültürün oluşması bekleniyor” dedi.
Rehberlerin tamamına ulaşmak için: