Ankara

EGO'dan önemli duyuru

EGO Genel Müdürlüğü, Ankara Valiliği kararı doğrultusunda, Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu'nun 27 Haziran Cumartesi günü saat 13.00'ten itibaren vatandaşların iniş ve binişine kapatılacağını duyurdu.

Başkentte yarın İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu'nun katılımıyla Anadolu Meydanı'nda düzenlenecek "Adaletsizliğe, Cumhuriyet Düşmanlığına Bayrak Açıyorum!" mitingi öncesinde ulaşımda geçici düzenlemeye gidildi.

EGO Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, "Ankara Valiliği kararı doğrultusunda, 27.06.2026 tarihinde saat 13.00'ten itibaren Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu vatandaşlarımızın iniş ve binişlerine kapatılacaktır" ifadelerine yer verildi.